Renault (ob)čuti Slovenijo

Posebna serija Twinga in Clia, narejena v Revozu in namenjena samo slovenskim kupcem >>

I feel Slovenia je slovenska nacionalna znamka, ki je v svojem bistvu združila vse lepote slovenske narave, nacionalno identiteto in vse vrline prebivalcev. Zato so jo v Renaultu konec leta 2017 povezali z vsem, na kar so bili ponosni ob izdelavi vozila Renault Clio četrte generacije v novomeškem Revozu. Čeprav je šlo za vozilo z najdražjim paketom opreme, je Clio I feel Slovenia takoj postal velika prodajna uspešnica, saj je pri prodaji ta serija predstavljala kar petino vseh prodanih Cliov

Tri leta po prvem prihodu znamke I feel Slovenia v svet avtomobilizma Renault nadgrajuje zgodbo o uspehu. Omejeni seriji Clia I feel Slovenia najnovejše, pete generacije, se prvič pridružuje še Twingo I feel Slovenia. Še pomembneje pa je, da znamka I feel Slovenia prvič prihaja tudi v svet električnih vozil z modelom Twingo Electric. Slovensko navdahnjena trojica bo v prodaji samo na slovenskem trgu.

Skupina Renault modela Twingo in Twingo Electric za vse trge izdeluje samo v novomeškem Revozu. Posebna serija poleg oranžne karoserijske barve prinaša posebne okrasne nalepke, drugačna platišča in vstavke na maski. Obrobe so tudi v prostoru za potnike, na armaturni plošči in z oranžno barvo so ozaljšane tudi preproge, obroba prestavne ročice in sedežne prevleke. Oprema med drugim  obsega električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, multimedijski sistem z zaslonom na dotik s funkcijo povezljivosti, oznake I feel Slovenia na prtljažnih vratih, volanski obroč in ročico menjalnika v usnju, 16-palčna platišča iz lahke litine ter regulator in omejevalnik hitrosti. Twingo I feel Slovenia je na voljo s trivaljnim bencinskim motorjem in elektromotorjem z močjo 60 kW ter baterijo, ki zmore shraniti do 22 kWh energije.

Omejena serija modela Clio I feel Slovenia ima dolg seznam opreme, na katerem so med drugim LED luči spredaj in zadaj, parkirni senzorji s 360-stopinjskim sistemom kamer, multimedijski sistem  z zaslonom na dotik, samodejna parkirna zavora s funkcijo zadrževanja ob speljevanju v klanec, prepoznavanje prometnih znakov z opozorili in dodatno zatemnjena stekla zadaj. Izbira pogonskih strojev je omejena na dva bencinska motorja, eden lahko deluje tudi na avtoplin