Prevratniški Hyundai Tucson

Četrta generacija uspešnega Hyundaijevega športnega terenca temeljito obračunava s preteklostjo >>

Pripeljati tako revolucionarno drugačen avtomobil kot je bil predhodnik, je pogumno dejanje, a pri Hyundaiju že vedo, zakaj so novega Tucsona tako odločno usmerili v prihodnost. Videz, ki je zaznamoval prve tri generacije, se je umaknil futuristični zunanji podobi z nekaterimi izrazitimi elementi. Med drugim z veliko masko hladilnika, ki je homogena, sijajna črna površina in s petimi svetlobnimi elementi, ki zasijejo v hladni beli barvi. Zadaj izstopata kupejevska strešna linija in zadnje steklo z brisalcem skritem izgine v strešnem spojlerju, v aren pred umazanijo. Tucson je zdaj tudi nekoliko večji, v dolžino meri 4,50 metra, širok je 1,87 in visok 1,65 metra. Medosno razdaljo so za centimeter povečali na 2,68 metra, prostor za noge zadaj pa za več kot dva centimetra in pol. Prostornina prtljažnika se je povečala na 620 litrov prtljažnega prostora v normalnem stanju in do 1799 litrov pri podrtih zadnjih sedežih. V novincu ni več običajnih stikal; vse funkcije informacijsko-razvedrilnega sistema in klimatske naprave se upravljajo preko senzorjev na dotik. Popolnoma digitalizirano armaturno ploščo sestavljata 10,25-palčni komunikacijski zaslon na dotik, ki je vgrajen v navpično sredinsko konzolo, in enako velikega zaslona za merilnike. 

V motorni paleti so 1,6-litrski štirivaljniki, dizelski s 115 KM (85 kW) ali s 48-voltno hibridizacijo in 136 KM (100 kW), bencinski s 150 KM (110 kW), z 48-voltno hibridizacijo ali brez nje; Na voljo sta tudi 48-voltna različica s 180 KM (132 kW) in visokonapetostni hibrid s sistemsko močjo 230 KM (169 kW). V bližnji prihodnosti tudi priključni hibrid z 265 KM (195 kW). Pri posameznih motorjih si je seveda mogoče omisliti tudi samodejni menjalnik in štirikolesni pogon. Tudi sodobnih asistenčnih sistemov Tucsonu ne manjka, med njimi so pomočnik za zaviranje v sili s funkcijo obračanja, ki zazna prihajajoče avtomobile, če voznik želi zaviti levo, tipalo za mrtve kote, ki preko zaslona podaljša vidni kot zunanjega ogledala, ter samodejni parkirni sistem. Novosti sta tudi terenski način za različne razmere na cestišču in prilagodljiva tehnologija blaženja za večje udobje med vožnjo in manj nagibanja karoserije.

Cene za Hyundaijevega prvaka se na slovenskem trgu začenjajo pri 22.490 evrih.