Nov obraz Peugeotovih levov 3008 in 5008

Manjša estetska in tehnična osvežitev za uspešen duet francoskih športnih terencev >>

 

Oba rahlo prenovljena modela se na zunaj in znotraj ne pojavljata le kot dvojčka različnih velikosti, temveč si delita tudi večino tehničnih komponent, motorjev in opreme. Manjši 3008 je z nespremenjenimi 4,45 metra dolžine za dobrih 20 centimetrov krajši od sedemsedežnega velikega brata, ki je tudi prostornejši. Po drugi strani pa je 3008 s svojo rahlo nagnjeno strešno linijo bolj podoben športnemu terencu. Na voljo je tudi v dveh priključno hibridnih različicah, zato ima lahko (električni) pogon na vsa kolesa, v vzvratnem ogledalu pa je 3008 in 5008 težko razlikovati.

Oba imata namreč enako masko brez okvirja, ki se razteza na navpične dnevne luči in vključuje tudi žaromete, ki so bili popravljeni in so na voljo tudi v celoti LED s funkcijo statične luči v ovinkih. Serijska oprema vključuje 12,3-palčno instrumentno ploščo, katere digitalne zaslone je mogoče konfigurirati posamezno. Najopaznejša novost v obeh avtomobilih je osrednji, zdaj deset-palčni HD barvni zaslon na dotik, le v osnovnem nivoju opreme ostaja prejšnji 8-palčni zaslonom. Radio, klimatsko napravo, navigacijo, nastavitve vozila, telefon, aplikacije za pametne telefone in opozorilne je mogoče upravljati neposredno s pomočjo sedmih klavirskih tipk pod zaslonom.

Vse različice z motorjem z notranjim zgorevanjem in samodejnim menjalnikom imajo zdaj tudi stikalo za način vožnje na sredinski konzoli ki uporabnikom omogoča hitro preklapljanje med načini Normal, Sport in Eco. Pri modelu 3008 se priključni hibrid vselej zažene v električnem načinu vožnje in ga je mogoče preklopiti na hibridni in športni režim, obstaja pa tudi izvedba s pogonom na vsa štiri kolesa. Že v osnovi za varnost in udobje skrbijo sistem za pomoč pri zaviranju in opozorilo pred trkom, prepoznavanje prometnih znakov in opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu, pri višjih nivojih in za doplačilo pa še veliko drugih sistemov.

  Peugeot 3008 poganjata dva dobro znana bencinska motorja s 130 KM (96 kW) in 180 KM (133 kW) ter le en dizelski motor s 130 KM (96 kW). Manjši motorji so z doplačilom lahko v kombinacij z osemstopenjskim samodejnim EAT8, ki je v močnejšem bencinskem motorju vselej serijski. Tako kot pri dveh vtičnih hibridnih različicah, ki prihajata s sistemsko močjo 225 KM (165 kW) ali 300 KM (220 kW). Litij-ionska baterija ima v obeh različicah moči enako 13,2 kilovatne ure, kar pomeni električni doseg med 54 in 59 kilometri. Popolno polnjenje iz gospodinjske vtičnice traja približno sedem ur, iz stenske polnilne omarice s 3,7 kilovata pa pol manj. Z močnejšim vgrajenim polnilnikom je baterija na polnilni postaji z močjo 22 kW polna po dobrih dveh urah in tričetrt. 5008 je brez električne podpore in na izbiro sta dva bencinska agregata in dizel z enakimi močmi 130 KM (96 kW) in 180 KM (133 kW). Tudi tu je mogoče manjše motorje mogoče združiti z avtomatskim EAT8, za večje je menjalniška avtomatika del serijske opreme.

Na podalpskem avtomobilskem parketu se cene za prenovljeni Peugeot 3008 začenjajo pri 24.220 evrih, za večjega sorodnika 5008 pa je treba zbrati najmanj 27.600 evrov.