Hyundai i10 in serijska samozavest

Tretjo generacija malčka z dinamično podobo, izkoriščeno notranjostjo in sodobno tehnologijo //

Čeprav nekateri avtomobilski proizvajalci zapuščajo razred mestnih štirikolesnikov in se usmerjajo k urbanim križancem s primesmi športnih terencev, so se pri Hyundaiju odločili drugače. Skoraj povsem novi i10 namreč ostaja petvratna kombilimuzina z mladostno oblikovano zunanjostjo, solidno prostorno potniško kabino in sodobnimi tehnološkimi posladki.

Notranjost sprejme štiri ali pet potnikov, zadaj je 252-litrski prtljažnik ki ga je mogoče z zlaganjem zadnjih sedežev povečati na 1050 litrov. Svež oblikovalski pristop je viden tudi na armaturni plošči , ki jo je mogoče popestriti z različnimi barvnimi kombinacijami. Digitalizacija sicer ni zajela merilnikov, na  vrhu sredinske konzole pa lahko kraljuje velik 8-palčni komunikacijski zaslon na dotik, ki omogoča dostop do številnih multimedijskih vsebin, navigacije s prepoznavanjem prometnih znakov asistence za iskanje prostih parkirnih prostorov in kamere za nadzor dogajanja za avtomobilom. Hyundaijev 3,67-metrski malček premore tudi nabor elektronskih pomočnikov za varnost, med njimi za opozarjanje pred trkom, za nenamerno zapuščanje voznega pasu in spremljanje oziroma zaznavanje voznikove utrujenosti.

Pogonu sta namenjena 1.0-litrski trivaljnik (49 kW/67 KM) in 1,2-litrski štirivaljnik (62 kW/84 KM). Oba bencinska motorja brez prisilnega polnjenja, pri obeh za prenos moči skrbi petstopenjski ročni menjalnik z doplačilom tudi z avtomatizirano izvedbo. Bolj dinamičnim voznikom bodo ugodili z »napihnjenim« i10 N-Line, ki ga bo poganjal 1,0-litrski turbinsko podprti trivaljnik s 74 kilovati (100 KM).

Za i10 s šibkejšim motorjem in osnovnim nivojem opreme je na slovenskem trgu treba odšteti 9.970 evrov, nato pa se cene vzpnejo vse do 13.490 evrov.