Citroen C5 Aircross Hybrid za predjed

Hibridni novinec je začetnik obsežne Citroenove elektrifikacije, ki se bo zgodila v petih letih >>

Tako kot večina avtomobilskih proizvajalcev, tudi Citroen načrtuje postopno elektrifikacijo svojih modelov, ki se bo zgodila do leta 2025.  Za predjed so tudi na slovenskem trgu postregli s priključno hibridno izvedbo križanca C5 Aircross, ki začenja novo poglavje francoske znamke.

Pogonske naloge pri hibridnem C5 Aircrossu opravljajo 1,6-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik s 132 kilovati (180 KM), električni motor z 80 kilovati in 8-stopenjski samodejni menjalnik. V seštevku to pomeni sistemsko moč 165 kilovatov (225 KM), ki je v celoti namenjena pogonu prednjih koles. Štirikolesni pogon ni predviden, vsekakor pa v električnem voznem načinu voznik lahko izkoristi 320 Nm takoj razpoložljivega navora.

Stikalo na sredinski konzoli je namenjeno izbiri režima vožnje na bencinski, kombiniran in električni pogon. Napolnjena baterija z zmogljivostjo 13,2 kilovatnih ur zadošča za do 50 kilometrov vožnje s hitrostjo  do 135 kilometrov na uro brez hrupa in izpustov, a dejanski doseg je verjetno nekoliko manjši. Serijsko je vgrajen 3,7 kilovatni notranji polnilnikom, za doplačilo pa ponujajo 7,4-kilovatnega, preko katerega se baterija na hišni električni omarici napolni v dveh urah. Na običaji gospodinjski vtičnici polnjenje traja več kot sedem ur in je najbolj primerno v nočnem času. Čez čas bo polnjenje in načrtovanje porabe elektrike mogoče tudi s pomočjo telefonske aplikacije.

Tako kot ostale izvedbe ima tudi hibridni C5 Aircross tri posamične zadnje sedeže z vzdolžnim pomikom, nastavljivim naklonom in možnostjo preklopa. Prostornina prtljažnika je  z osnovnimi 460 litri za 120 litrov manjša, nekaj na račun zadnje večtočkovne preme, nekaj pa zaradi prostora za baterijo pod zadnjimi sedeži.

Na slovenskem trgu novinec stane od 37.800 evrov navzgor, ta cena pa je pogojena s Citroenovim financiranjem