Nadgrajeni Hyundai i30

Pri vseh izvedbah osvežitev zunanjosti, posodobljeni motorji in nadgrajeni komunikacijski sistem >>

Pri najmočnejšem južnokorejskem avtomobilskem proizvajalcu so se po treh letih in pol lotili osvežitve družine modela i30. Poleg svežega videza so vse tri karoserijske izvedbe pridobile dodatne funkcije povezljivosti, za varčnejšo vožnjo pa so na voljo tudi z blagim hibridnim sistemom z 48-voltno tehnologijo.

Zelo blage so tudi spremembe na zunanjosti, še najbolj opazna je širša maska hladilnika, ki se ji pridružujeta zožena prednja žarometa, manj pa nova grafika zadnjih luči in preoblikovani odbijači. Nivo opreme N Line, s športnimi primesmi je bil deležen obsežne oblikovne prevetritve in je sedaj prvič na voljo tudi za i30 Wagon.

Posodobljeni komunikacijski sistem omogoča brezžično povezavo s pametnim telefonom, tako da uporabniki ne bodo več potrebovali kabla, vozniki lahko dostopajo do aktualnih informacij o stanju v prometu, prostih parkirnih mestih, bencinskih postajah v okolici in cenah goriva.

Osnovni pogonski stroj je odslej novi 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 80,9 kW (110 KM) in je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom,1,0-litrski trivaljni bencinski motor T-GDi razvije 88,3 kW (120 KM), povezan je tudi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, še naslednjo v vrsti novosti predstavlja kombinacija 1,0-litrskega bencinskega agregata z 88,3 kW (120 KM) ter blagega hibridnega sistema z 48-voltno baterijo, ki še zniža porabo goriva. Ta pogonska izbira je obenem premierno na voljo s 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom. Ostajata tudi oba 1,6-litrska dizelska motorja s 85 kW (116 KM) in s  100 kW (136 KM) slednji je sedaj serijsko opremljen z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Vrh ponudbe zaseda 1,5-litrski T-GDi s 117 kW (160 KM), ki mu prav tako pomaga 48-voltna blago hibridna tehnologija.

Cene za prenovljeni model gredo od 14.990 evrov navzgor.