Volkswagen Multivan v novi dimenziji

Prostornost, prilagodljivost in potovalno udobje za drugačno poslanstvo >>

Čeprav Multivan tudi v novi generaciji spada k znamki Volkswagen Gospodarska vozila, je njegovo poslanstvo nekoliko drugačno kot ga je imel predhodnik z oznako T6.1. Novinec je namreč tudi v vlogi morebitnega znanilca vračanja večjih limuzinskih kombijev, ki so se v zadnjih letih povsem umaknili križancem oziroma športnim terencem, zato z enoprostorsko zasnovo delno nadomešča tudi upokojenega Sharana.

Karizmatično zunanjost zaznamujejo položen sprednji del z velikim vetrobranskim steklom, dinamične stranske karoserijske linije in eleganten zadek z izrazitim zračnim stabilizatorjem na vrhu prtljažnih vrat. S 4,97 metra dolžine za sedem centimetrov prekaša predhodnika, v širino ga je za skoraj 4 centimetre več (1,94 metra), hkrati pa je skoraj pet centimetrov nižji (1,90 metra) , medtem ko je medosna razdalja narasla na 3,12 metra, kar je 12,5 centimetra več. Poleg običajne dolžinske izvedbe je zdaj na voljo tudi podaljšana s 30-centimetrskim prirastkom oziroma z dolžino 5,17 metra. In Multivan se po slovenskih avtocestah lahko vozi v istem cestninskem razredu kot osebni avtomobili.

Vstop v prostorno in notranjost skozi bočna drsna vrata na obeh straneh lahko olajšuje elektrificirani odpiralni mehanizem, ki se tako kot pri dvižnih prtljažnih vratih odziva tudi na zamah z nogo. Potniška kabina zaradi velikih steklenih površin in kakovostnih materialov vzbuja občutek ambientalne prostornosti in zračnosti. V Multivanu je dovolj prostora za sedmerico potnikov in njihovo prtljago, pri čemer je mogoče sedeže poljubno zlagati in premeščati ali kar odstraniti.

Za pogon lahko tokrat prvič skrbi priključno hibridni sklop s sistemsko močjo 160 kilovatov (218 KM). Pogonske naloge družno opravljata 1,4-litrski turbobencinski motor s 110 kilovati (150 KM) in elektromotor s 85 kilovati (115 KM), ki ga z energijo oskrbuje baterija z zmogljivostjo 13 kilovatnih ur in z možnostjo polnjenja zgolj s 3,6 kilovati moči. Za prenos moči skrbi 6-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik DSG, v povsem električnem načinu je doseg okoli 50 kilometrov. Od bencinskih motorjev je na slovenskem trgu na voljo 2,0-litrski štirivaljnik s prisilnim polnjenjem in 150 kilovati (204 KM),  pridružuje se mu  še 2,0-litrski štirivaljni turbodizel s 110 kilovati (150 KM), pri obeh je za prenos moči serijsko zadolžen 7-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik DSG

Voznikovo delovno mesto je v tipičnem Volkswagnovem slogu – pregledno, urejeno, enostavno za upravljanje. Na instrumentni plošči so digitalni merilniki, na sredini velik 10,25-palčni komunikacijski zaslon in namesto prestavne ročice stikala za upravljanje samodejnega menjalnika, kar omogoča nezahtevno upravljanje. Seveda tudi s pomočjo številnih asistenčnih sistemov za varnejšo in udobnejšo vožnjo.

Že nekaj mesecev pred prihodom so bile znane cene za slovenski trg, osnovna izvedba z 2,0-litrskim bencinskim štirivaljnikom stane 43.500, priključno hibridna 49.600 evrov, cene za dizelsko pa znaša 41.850 evrov.