Renault Zoe na naslednji stopnji

Prodaja električnih avtomobilov narašča, priložnost tudi za prenovljeni Renaultov prvenec //

Če se bodo uresničile napovedi, bo prodaja električnih avtomobilov na slovenskem trgu tudi v letu 2020 občutno naraščala, kar je tudi zasluga vse večje množice tovrstnih vozil. Med njimi bo vidno vlogo igral tudi razmeroma temeljito prenovljeni Renault  Zoe, ki je odslej na voljo tudi za najem.

S prenovo je bil Renaultov električni  prvenec deležen manjše oblikovne osvežitve zunanjosti, ki je vidna predvsem na sprednjem delu; tam so odslej serijsko nameščeni žarometi s svetečimi diodami, nekoliko je spremenjena tudi maska hladilnka. Nekaj dela so opravili tudi notranji arhitekti, kar se zrcali v novem 6,5 ali 9,3-palčnem komunikacijskem zaslonu na dotik, novi zanimivo oblikovani ročici menjalnika in tudi v opazno boljših (delno recikliranih) materialih.

Kljub dobrodošli osvežitvi je še bolj pomembno tisto kar  Zoe skriva pod karoserijo. Odslej premore zmogljivejšo baterijo z 52 kWh, ki omogoča doseg do 395 kilometrov z enim polnjenjem, seveda , če vozne razmere ustrezajo merilnemu postopku WLTP.  Polnjenje baterije je mogoče na hitrih polnilnicah s 50 kilovati, kjer se do 80-odstotne zmogljivosti napolni v 30 minutah, na javnih 22-kilovatnih je treba za 125 kilometrov poti polniti eno uro, na domači stenski polnilnici pa oskrba z elektriko traja dobrih devet ur. Poleg že znanega motorja z 80 kilovati, je zdaj Zoe na voljo še z močnejšim 100-kilovatnim električnim pogonskim strojem, s čimer je postal precej živahnejši.

Kombinacij za pridobitev Renaultovega električnega avtomobila  je kar precej, saj obstaja možnost najem ali nakupa baterije. Osnovna cena z nakupom baterije sicer res znaša razmeroma zasoljenih 32.690 evrov, z najemom baterije 24.390 evrov plus še najmanj 74 evrov mesečno z omejitvijo 7.500 kilometrov do 124 evrov z neomejenimi kilometri. Potem se začne odštevanje, najprej tri tisočake popusta in še trenutno še zelo vabljivo državno subvencijo za električne avtomobile v višini 7.500 evrov.  Tako najcenejši Zoe s šibkejšim  motorjem in z najemom baterije pravzaprav stane 13.890 evrov. Sicer pa je avtomobil poleg nakupa mogoče uporabljati tudi z najemom, ki stane 159 evrov mesečno, k temu je treba prišteti še 84 evrov operativnih in vzdrževalnih stroškov ter tisočaka za začetni polog. Po triletni uporabi je najem mogoče podaljšati ali avtomobil vrniti.