Renault bo zaprl nekatere tovarne

Novomeški Revoz ostaja brez nočne izmene, odpustili so več kot 400 agencijskih delavcev//

Francoski Renault, ki se sooča z znatnim upadom prodaje avtomobilov in znižanjem prihodkov, bo skladno z dve milijardi evrov vrednim varčevalnim programom v prihodnjih treh letih po svetu ukinil skoraj 15.000 delovnih mest, od tega 4600 v Franciji. Načrt predvideva tudi krčenje proizvodnje za petino in zaprtje nekaterih proizvodnih obratov Med glavnimi cilji napovedanih ukrepov je izboljšanje učinkovitosti in krčenje inženirskih stroškov, s čimer naj bi privarčevali 800 milijonov evrov. Optimizacija virov se v tem delu naslanja na razvoj strateških tehnologij z visoko dodano vrednostjo in večji poudarek na digitalizaciji.

Prihranek 650 milijonov evrov naj bi dosegli z zmanjšanjem proizvodnje s štirih milijonov vozil v letu 2019 na 3,3 milijona vozil do leta 2024. V načrtu je tudi opustitev širitve v Maroku in Romuniji, na odločitev pa čaka še nadaljevanje proizvodnje v Rusiji. Spremembe se obetajo tudi v tovarnah v Franciji, medtem ko načrt prestrukturiranja za zdaj ne predvideva sprememb v novomeškem Revozu.

So pa v dolenjski prestolnici sprejeli odločitev, da ne bo zagnal polovične nočne izmene, ukinjene zaradi velikega upada povpraševanja po vozilih, bo prekinil sodelovanje z nekaj več kot 400 delavci, zaposlenimi prek agencij. V Revozu brez polovične nočne izmene trenutno dnevno izdelajo 630 vozil oziroma približno 150 manj, kot so jih v dveh izmenah in pol. Iz proizvodnih dvoran sicer še vedno prihajajo Clio, Twingo in električni Smart Forfour, ki se mu bo v elektrificirani izvedbi poleti pridružil tudi francoski bratranec.