Kdor je skusil, kako prijetno je klimatizirano ozračje v segreti avtomobilski pločevini, bi neznansko trpel, če bi se moral nenadoma voziti v avtomobilu, ki tega dodatka ne premore. Lahko si namreč predstavljamo, da voznik, ki mu lije pot s čela in čuti, da se mu je majica prilepila na poten hrbet hrbtu, ravna manj razsodno kot drugi, ki potuje v prijetno ohlajenem avtomobilu in se morda niti ne zaveda, kakšna vročina ga čaka, ko bo zapustil avtomobil.
Seveda obstajajo tudi dvomljivci, tisti, ki so prepričani, da je uporaba klimatske naprave škodljiva za zdravje, da avtomobil z vključeno klimatsko napravo porabi več goriva, da je klimatska naprava uporabna samo poleti in tako naprej. Vsi te pomisleki lahko odpadejo, če bi se tisti, ki so nekje nekaj slišali in slepo verjamejo »strokovnjakom«, dovolili poučiti, kako klimatska naprava sploh deluje in kako jo je treba uporabljati. Pri uporabi klimatske naprave, ki je načelno dokaj preprosta, vendarle kaže upoštevati nekaj navodil, ki jih lahko preberemo v knjižicah za uporabo, marsikaj pa bi nas lahko poučili prodajalci avtomobilov, če bi si le hoteli vzeti čas.
Vendar se kljub temu zgodi, da ne zvemo, kolikšna naj bo razlika med zunanjo in notranjo temperaturo, kam naj usmerimo zračni tok in podobno. Če je med zunanjo vročino in zrakom v potniški kabini prevelika temperaturna razlika, tvegamo, da bomo v avtomobilu staknili prehlad, zato naj bo razlika le od tri do štiri stopinje Celzija. Pomembno je tudi, da si hladnega piša ne usmerimo neposredno v glavo, saj tudi v tem primeru tvegamo, da nas bo kmalu začela boleti glava.
Tudi posebno priporočilo glede vzdrževanja in servisiranja klimatske naprave ni posebej izpostavljeno, in marsikateri lastnik misli, da to pravzaprav ni potrebno. Zato se velja pustiti poučiti tudi o napakah in okvarah. Kadar iz šob za razpihovanje zraka začnejo prihajati neprijetne vonjave, ali klimatska naprava ne hladi več tako kot bi morala, je to jasno opozorilo za obisk servisa. Proizvajalci avtomobilov predpisujejo v kakšnem časovnem obdobju je treba menjati filtre v dovodih zraka v kabino, prav tako, kdaj je treba zamenjati polnilni plin v klimatizacijskem sistemu Serviserji so seveda takšni in drugačni, tisti, ki svojo dejavnost opravljajo v domači garaži, verjetno nimajo dovolj znanja in naprav, da bi servis opravili tako kot se spodobi, oziroma, da bo klimatska naprava opravljala svoje delo v zadovoljstvo voznika in potnikov. Poleg tega morajo imeti serviserji klimatskih naprav za seboj tudi ustrezno usposabljanje, ki ga predpisuje zakonodaja.
Ker nas verjetno spet čaka, če že ne dolgo, pa vsaj občasno vroče poletje s številnimi prometnimi zastoji, je dobro vedeti in upoštevati, da prijetno ohlajeno ozračje v avtomobilski kabini ne pomeni samo udobja, ampak tudi večjo prometno varnost.