Opel je tudi na slovenskem trgu obogatil modelno paleto z novim modelom Combo Life. Z novincem pete generacije si obetajo dobre prodajne rezultate. Novi Combo temelji na novi skupni osnovi, ki si jo deli s prihajajočima Citroenom Berlingom in Peugeotom Rifterjem. Opel, ki doslej v tem avtomobilskem razredu ni imel prav veliko uspeha, je namreč od lanskega leta tretji člen skupine PSA, ki pa se je prav z omenjenima voziloma dobro zasidrala v srcih družinskih in tudi poslovnih kupcev. Combo Life je prostoren, praktičen in vsestranski, opremljen z drsnimi zadnjimi vrati na eni ali obeh straneh in ga je možno naročiti v kratki (4,40 metra) ali dolgi (4,75 metra) različici ter s petimi ali sedmimi sedeži. V petvratni izvedbo so zadaj trije individualni zadnjih sedeži, ki so vsi opremljeni z držali za namestitev otroških sedežev Isofix, panoramska streha pa omogoča pogled v nebo. Omembe vredni so številni predali in police za dolaganje drobnarij in tudi poseben predal v zadnjem delu strehe. Družinsko naravnani velikoprostorec je lahko opremljen s tehnologijami in sistemi za pomoč vozniku, kot so opozorilo ob voznikovi utrujenosti, vzvratna kamera s prikazom iz ptičje perspektive z zornim kotom 180°, projekcijski zaslon, ter s funkcijami za udobje, med katerimi sta ogrevanje sedežev in volanskega obroča z usnjenim oblazinjenjem.
Prevoz velikih količin prtljage, športne opreme ali večjih domačih živali do izbranega počitniškega cilja omogoča velika prostornina prtljažnika, ki pri petsedežni različici s standardno dolžino znaša najmanj 597 litrov. Vsi, ki potrebujejo še več prostora, lahko izberejo različico z dolgo medosno razdaljo, v kateri meri prostornina prtljažnika najmanj 850 litrov. Combo Life se hitro lahko prelevi v manjše dostavno vozilo. S poklopljenimi zadnjimi sedeži se prostornina prtljažnika standardne različice poveča za več kot trikrat in meri 2126 litrov . Pri tej konfiguraciji je v daljši različici za tovor na voljo osupljivih 2693 litrov. Razvijalci so pomislili tudi na prevoz dolgih predmetov. V ta namen je mogoče sovoznikov sedež poklopiti poravnano z zadnjimi sedeži, kar podaljša prostor za tovor. Za pogon Opel Comba Life so na voljo različnimi prisilno polnjenimi bencinskimi in dizelskimi motorji. V bencinskem delu sta 1,2-litrska prisilno polnjena bencinska trivaljnika, ki se mu pridružujejo tri izvedbe 1,5-litrskega turbodizelskega štirivaljnika. Bencinska pogonska stroja razvijeta 81 oziroma 96 kilovatov (110 oziroma 130 KM), močnejši bo v kombinaciji z novim 8-stopenjskim menjalnikom, ki ga bo lahko imel tudi najmočnejši dizelski (96 kW/130 KM). Šibkejši različici dizelskega motorja razvijeta 55 oziroma 73 kilovatov (75 oziroma 100 KM). Motorji so povezani s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa bo prvič v tem segmentu na voljo tudi osemstopenjski samodejni menjalnik.
Opel Combo Life je v Sloveniji na voljo od 15.990 evrov navzgor in sicer za različico z bencinskim motorjem 1.2 z 81 kW/110 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ter osnovnim nivojem opreme.