Mitsubishi Eclipse Cross gre naprej

Pri Mitsubishiju namesto umika z evropskih trgov tudi na slovenske ceste pošiljajo prenovljenega križanca >>

Po tem, ko so pri japonskem Mitsubishiju oznanili postopen umik z evropskih trgov, so zdaj spremenili odločitev in postavljajo na ceste prenovljenega športnega terenca s kupejevskim zadkom in po novem s priključno hibridnim pogonom. Prenovljeni Eclipse Cross je kar 14 centimetrov daljši in skupna dolžina se je povečala na 4,55 metra. Poleg tega so mu stilisti ukrojili še samozavestnejši sprednji del z žarometi, ki svetijo s svetilnimi diodami, spremenjena prtljažna vrata, kjer ni več dvodelnega stekla in še nekaj drugih malenkosti. Večja dolžina seveda pomeni več prostora za potnike in izdatnejši prtljažnik, ki sprejme od 359 litrov pri osnovi sedeži postavitvi do 1108 litrov z zloženimi zadnjimi sedeži.

Vozniku je namenjena oblikovno osvežena in delno digitalizirana instrumentna plošča z velikim in dobro preglednim komunikacijskim zaslonom na sredini. Pravo bistvo Mitsubishijevega vetra sprememb pa je nov pogonski sklop. Po tem, ko so ob predstavitvi prvotnega modela poleg bencinskega motorja napovedovali tudi dizelskega, je zdaj v primerno času in preusmerjanju k elektriki, prenovljeni kupejevski športni terenec na voljo s priključno hibridno tehnologijo. Tako kot pri Outlanderju, pogonski sklop sestavljajo 2,4-litrski bencinski štirivaljnik z 72 kilovati (98 KM), ki se mu v pogonskem orkestru pridružujeta še električna motorja s 60 kilovati na sprednji osi in s 70 kilovati na zadnji osi; slednji po potrebi poskrbi, da so gnana vsa štiri kolesa. Skupna nazivna moč je 165 kilovatov (220 KM), za oskrbo z elektriko pa skrbi baterija s 13,8 kilovatnimi urami. Če je polna, Eclipse Cross brez sodelovanja bencinskega motorja prevozi do 61 kilometrov, polnjenje pa glede na zmogljivost polnilnega mesta traja od slabe pol ure do štirih ur.

Voznikovi izbiri je prepuščeno pet voznih režimov, ki jih uporablja glede na vozno dinamiko in potrebe po hitrem doseganju cilja ali vzdrževanju napolnjenosti oziroma želji po polnjenju baterije med vožnjo. Hibridni pogonski sklop glede na okoliščine deluje vzporedno ali zaporedno, pri nizkih in srednjih hitrostih do 1355 kilometrov na uro lahko zgolj na elektriko, medtem ko je v izogib prekomernim vrtljajem in porabi bencinskega motorja, najvišja hitrost omejena na 162 kilometrov na uro. Seveda je Eclipse Cross lahko opremljen z vso asistenčno elektroniko za varnost in udobje, ki jo ta hip premorejo pri Mitsubishiju. Na slovenskem trgu je izhodiščna cena 33.900 evrov.