Hyundai Kona z novim obrazom

Lepotna in tehnična osvežitev za najmanjšega križanca in prvič tudi športno navdahnjena izvedba N Line >>

Kona, najmanjši križanec Hyundaijeve družine vse od leta 2017 piše zgodbo o uspehu in je med najbolje prodajanimi modeli te znamke, a vseeno je nastopil čas za lepotičenje in tehnološko posodobitev.  Oblikovne spremembe so najbolj opazne na sprednjem delu, kjer agresivni žarometi s svetilnimi diodami in široko razpotegnjena maska hladilnika pripomoreta k ostrejšemu videzu, svežino zadaj zagotavljajo posodobljene zadnje luči, dodatne štiri centimetre dolne pa preoblikovana odbijača, V potniški kabini je glavnina sprememb posvečena osrednji konzoli, ki je sedaj optično ločena od armaturne plošče, Med nove praktične pripomočke spada električna parkirna zavora, ki je sicer del dodatne opreme.

Digitalni merilniki so na 10,25-palčnem zaslonu, ki ima lahko tudi družbo enako velikega multimedijskega zaslona. Nov informacijsko komunikacijski sistem omogoča več hkratnih brezžičnih povezav, nastavitev različnih vozniških profilov in širši nabor prometnih in drugih koristnih informacij Prenovljena Kona je bolje založena tudi z asistenčnimi sistemi, med katerimi so nekateri posodobljeni, nekaj pa je novih. Prvič sta med drugim v pomoč vozniku opozorilnik za speljevanje vozila in sistem za sledenje oznakam voznega pasu.

Nekaj novosti je tudi pri motorni paleti, kjer zdaj na vrhu kraljuje 1,6-litrski bencinski štirivaljnik T-GDI, ki je povezan s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko in razvije 146 kW (198 KM). Na je voljo je v kombinaciji z dvo- in s štirikolesnim pogonom. Blagi hibridni sistem z 48-voltno baterijo skrbi za nižjo porabo in manj izpustov pri 1,6-litrskem dizelskem motorju s 100 kW (136 KM), ki je lahko  kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko ali z novim 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom ter združljiv s štirikolesnim pogonom. Blagi hibridni sistem lahko podpira tudi 1,0-litrski trivaljni bencinski motor T-GDI z 88 kW (120 KM).

Spremembe na podvozju zajemajo izboljšave vzmetenja, blaženja in krmiljenja, bolj dinamičnim voznikom pa bo prvič ustregla športno nastrojena izvedba N-line, ki se ponaša s športno zašiljenima prednjim in zadnjim delom, obrobami blatnikov v barvi karoserije in posebnimi platišči. Cene prenovljenega modela se začenjajo pri 16.990 evrih.