EQA je Mercedes-Benzov vstop v električni svet

Električni zvezdnik v kompaktnem razredu z enim polnjenjem za več kot 400 kilometrov >>

Novinec se delno navezuje na kompaktnega križanca GLA, vendar je na 4,46 metra dolgem avtomobilu kar nekaj elementov spremenjenih ali povsem drugačnih, spredaj na primer maska brez rež za hlajenje, ter svetlobni pas s svetilnimi diodami med obema žarometoma in zadaj čez celotno širino avtomobila razprostrte luči. EQA ima tudi izboljšano aerodinamiko (količnik zračnega upora 0,28), kar je seveda pomembno predvsem zaradi porabe.

Morda je za odtenek več sprememb mogoče videti v potniški kabini. Pred voznikovimi očmi sta velika 10,25-palčna digitalna zaslona, združena na skupnem prikazovalniku, volanski obroč, sredinska stikala in reže za prezračevanje pa so iz poglavja »že videno« torej preseljeno iz modela GLA. Notranjost je okoljsko »uravnotežena«, kar ponazarjajo nekateri materiali izdelani iz recikliranih plastenk. Nekaj je tudi minusov, prtljažnik ja zaradi pogonske zasnove na primer nekoliko manjši kot pri GLA in sprejme 340 litrov prtljage.

Osnovna izvedba EQA 250 premore 140 kilovatov moči in 350 Nm navora, ki je na voljo z v celotnem delovnem območju. Pogon je speljan k sprednjemu kolesnemu paru, najvišja hitrost je omejena na 160 kilometrov, z mesta do 100 kilometrov na uro avtomobil potrebuje 8,5 sekunde. Močnejši  EQA 300 4Matic s štirikolesnim pogonom ima na zadnji osi nameščen dodaten sinhroni električni motor, skupna moč obeh pa znaša 169 kilovatov, in pospeševanje je za poldrugo sekundo hitrejše. Na vrhu kraljuje EQA 350 4Matic, ki najmanjšega Mercedes-Benzovega električnega križanca poganja z 215 kilovati in pospešuje v 5,8 sekunde do 100 kilometrov na uro.

Baterija ima  vselej 66 kilovatnih ur uporabne kapacitete, to pa pri najbolj gospodarni vožnji pomeni 426 kilometrov dosega. Za polnjenje na hitri polnilnici z močjo 100 kW si je za oskrbo od 10 na 80 odstotkov treba vzeti pol ure časa, na 11-kilovatni polnilni postaji šest  ur, na običajnem gospodinjskem priključku pa 30 ur.  Navigacija lahko na podlagi parametrov vožnje predlaga voznik več krajših postankov za polnjenje namesto enega daljšega. Pri Mercedes Benzu bodo tudi slovenskim uporabnikom predvidoma prihodnje leto ponudili storitev Mercedes Me Charge, ki poenostavlja oskrbovanje z elektriko na javnih polnilnicah.  Tako kot ostali električni avtomobili s trikrako zvezdo, je tudi EQA deležen osemletne garancije do 160.000 prevoženih kilometrov za baterijo. Cena za osnovno izvedbo EQA 250 je 55.200 evrov in od tega je treba odšteti še državno subvencijo.