Kljub vse večji opevanosti električnih avtomobilov in povečevanju prodaje, se zdi, da ima elektrifikacija mobilnosti kar nekaj napak. Te niso samo lepotne, ampak tudi zelo konkretne, med njimi tudi podatki o dejanski porabi električne energije, ki so pravzaprav v posmeh zagovornikom električnih pogonskih sklopov. Pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC so namreč ugotovili, da vgrajeni potovalni računalniki v električnih avtomobilih niso dali prave slike energetske bilance, saj med polnjenjem ne vključujejo izgub.
Rezultat testa s petnajstimi električnimi avtomobili je pokazal, da je treba glede na vozilo računati od 10 do 25 odstotkov prikazane porabe. Merilni sistemi v električno gnanih avtomobilih ne morejo zabeležiti izgub, nastalih med polnjenjem. Izgube zaradi polnjenja nastanejo pri polnjenju na električni napeljavi in polnilni postaji, na polnilniku vozila in v pogonski bateriji. Po rezultatih testa mora Tesla za model 3 LR k tehnični specifikaciji vgrajenega računalnika dodati skoraj 25 odstotkov, Seat za Mii Electric nekaj manj kot 21 odstotkov in Jaguar za i-Pace dobrih 17 odstotkov. A očiten plus kažejo tudi avtomobili srednjega razreda, na primer Renault Zoe (nekaj manj kot 19 odstotkov), Nissan Leaf (17,6 odstotka) in VW E-Up (15,6 odstotka). Pod oznako deset odstotkov ostaja le Kia e-Niro (9,9 odstotka).
ADAC pa od proizvajalcev zahteva, da v tehničnih specifikacijah ne navedejo le številke porabe goriva, temveč tudi izgube zaradi polnjenja. Kupcem električnih avtomobilov pa svetujejo naj bodo pozorni ne le na učinkovite pogone, temveč tudi na sisteme za polnjenje z majhnimi izgubami.