Prenovljeni Hyundai Santa Fe je drznejši

Lepotičenje zunanjosti, digitalizacija za volanom in hibridni pogonski sklopi pod motornim pokrovom >>

Prenovljeni Santa Fe, ki je Hyundaijev zastavonoša med športnimi terenci, zlasti na sprednjem delu, kjer so značilne dvojne luči in široka maska ​​hladilnika, ustvarja drzno uglajeni videz. Zelo očitne so tudi spremembe v notranjosti, medtem ko so verjetno najpomembnejše nadgradnje pogonskih sklopov in tehnologije.

Santa Fe se odslej lahko premika tudi s hibridnim pogonom,  ki ga sestavljata 1,6-litrski bencinski prisilno polnjeni štirivaljnik ter elektromotor z močjo 44,2 kW. Slednjega z elektriko oskrbuje litij-ionska baterija kapacitete 1,49 kWh. Kombinacija postreže s sistemsko močjo 169 kW (230 KM) in 265 Nm navora, prav tako s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Priključni hibrid bo sledil v drugi polovici leta z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, ki bo povezan z električnim motorjem moči 66,9 kW, z elektriko iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13,8 kWh. V tej različici bo skupna moč znašala 195 kW (265 KM), motorja pa bosta skupaj priskrbela 350 Nm navora, ki bo razporejen k vsem štirim kolesom. Hibridni izvedbi imata tudi novo razviti 6-stopenjski samodejni menjalnik. Med motorji je na voljo tudi temeljito dodelani 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki lahko poganja sprednji ali vsa štiri kolesa. Razvije 148 kW (201 KM) ter 440 Nm navora in je povezan z novim 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, ki so mu prestavno ročico zamenjali s stikali. Pri štirikolesnem  pogonu ima voznik možnost  izbire voznega programa; v samodejnem glede na vozne razmere za porazdelitev navora poskrbi elektronika, v športnem omogoča izboljšano pospeševanje tako, da do 50 odstotkov navora usmeri na zadnji koles, v komfortnem ga dobita do 35 odstotkov, v ekonomičnem pogonsko delo opravljata samo sprednji. Dodatno so na vrtljivem upravljalniku še posebne nastavitve za vožnjo po pesku, snegu in blatu.

Pred voznikovimi očmi je lahko popolnoma digitalni 12,3-palčni prikazovalnik, ki ga spremlja multimedijski zaslon z diagonalo 10,2 palca (8-palčni v osnovni izvedbi), ki je namenjen nastavitvam številnih novih funkcij in sistemov. Popolna digitalizacija je seveda odvisna od nivoja opreme ali doplačila, kar velja tudi za varnostne sisteme. Med njimi so zanimivi zlasti  kombinacija opozorilnika pred zapuščanjem voznega pasu in inteligentnega tempomata, ki s pomočjo senzorjev in podatkov zemljevida zagotavljata varnost in samodejno prilagajata hitrost, pomoč pri vzvratnem parkiranju  s funkcijo samodejnega zaviranja v sili in Inteligentni pripomoček za parkiranje na daljavo, ki vozniku omogoča, da parkira naprej ali nazaj samo s ključem, ne da bi bil v avtomobilu.

Na novi platformi prenovljeni Santa Fe zdaj ponuja še več prostora, oziroma dodatne tri centimetre prostora za noge v drugi in štiri centimetre v tretji vrsti in  634 litrov prtljažnika pri petsedežni oziroma 571 litrov pri sedemsedežni izvedbi. Za prenovljenega Hyundaijevega športnega terenca je treba odšteti najmanj 38.900 evrov, nato pa se cene dvigajo vse do 57.500 evrov.

.