Novi Volkswagen Caddy je pripravljen

Vsestransko nadarjeni potniški in dostavni velikoprostorec je zdaj elegantnejši, prostornejši in tehnološko sodobnejši >>

Štiri desetletja od predstavitve prve generacije in več kot tri milijone kupcev skozi štiri generacije niso samo suhoparni podatki, ampak pomembna dejstva  v zgodovini Volkswagnovega modela, ki v povsem novi podobi pravkar prihaja tudi na slovenski trg.  Predhodnika zamenjuje po petih letih, v peti generaciji pa je postavljen na podobno osnovo kot jo ima še povsem sveži Golf. In tudi Volkswagnovi oblikovalci so se zgledovali po  hišnem prvaku in so lahko na novega Caddyja prenesli nekatere njegove oblikovne elemente. Podobnost z Golfom je vidna predvsem na sprednjem delu z nekoliko bolj položnim vetrobranskim steklom ostrejšimi žarometi in izrazitejšo masko hladilnika. Tudi zadaj je stilska preobrazba očitna, v največji meri pa jo zaznamujejo pokončne luči s svetečimi diodami in zatemnjeno steklo prtljažnih vrat pri bolje opremljenih različicah.

Novi Caddy je po vzoru predhodnika na voljo v različnih tovornih izvedbah z zaprto nadgradnjo ali z delno zastekljenim potniškim delom,  ki so namenjene poslovnim uporabnikom, medtem ko bodo družinam in drugim, ki cenijo prostornost, na voljo potniške izvedbe s petimi ali sedmimi sedeži in z različnimi nivoji opreme. Osnovno vodilo notranjosti seveda ostaja vsestranska uporabnost in prilagodljivost, ne glede na potniško ali tovorno različico, pri čemer ima pomembo vlogo na 2,75 metra raztegnjena medosna razdalja (prirastek dobrih 7 centimetrov), saj sta obe izvedbi natanko štiri mere in pol dolgega vozila občutno prostornejši. Tovorni Caddy sprejme vase do 3,1 kubičnega metra tovora v pomoč lažjemu natovarjanju so dvokrilna zadnja vrata, v potniških je pri postavljenih petih sedežih v prtljažniku 1.213 litrov prostora, zadnji sedežni vrsti pa je mogoče zložiti in z nekaj spretnosti tudi odstraniti. 

 Notranji arhitekti so zasnovali popolnoma novo instrumentno ploščo, ki je odslej lahko po vzoru Golfa tudi popolnoma digitalizirana ter radijske in komunikacijske sisteme, s katerimi je omogočen dostop do mobilnih spletnih storitev in ostalih funkcij povezljivosti. Med dodatno opremo so odslej lahko tudi električna asistenca za zapiranje drsnih bočnih in prtljažnih vrat ter panoramska streha z 1,4 kvadratnega metra veliko stekleno površino nad prvo in drugo vrsto sedežev. Novost so tudi do 18-palčna aluminijasta platišča ter novi inteligentni žarometi s svetlečimi diodami.

Caddyja poganjajo posodobljeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljniki z močjo 55 kW (75 KM), 75kW (122 KM) in 90 kW (122 KM), pri najmočnejšem bo mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon ali poleg 6-stopenjskega ročnega 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG.Na voljo bo tudi 1,5-litski turbobencinski motor z močjo 84 kW (116 KM) z ročnim ali samodejnim menjalnikom, v načrtu za leto 2022 pa sta še 1,5-litrski motor na zemeljski plin s 96 kW (130 KM) in priključni hibrid. S tem pa razvejanosti ponudbe še ne bo konec, saj prihodnje leto sledi še podaljšani Caddy Maxi. Za naslednjo dopustniško sezono bo nared tudi na novo razviti avtodom Caddy California in nato še samostojni model Caddy PanAmericana, ki bo križanec med enoprostorcem in športnim terencem.

Šest od 19 asistenčnih sistemov je v Caddyju povsem novih. Mednje spadajo potovalni asistenčni sistem,  pomočnik ki skrbi za bistveno lažje vzvratno manevriranje s prikolico, ter asistenca za menjavo voznega pasu in opozorilnik za prečni promet pri manevriranju s parkirišča. Ostali asistenčni sistemi so nadgrajeni in posodobljeni z novimi funkcijami.

Na slovenske ceste novi Caddy predvidoma prihaja že v novembru, z  izhodiščno  cena za tovorne različice je 20.849 in za potniške 23.990 evrov.