Novi Nissan Juke je resnejši

Spremenjena zunanjost in notranjost, nov motor, asistenčni sistemi in povezljivost za najmanjšega v družini Nissanovih križancev //

Japonski Nissan je pred devetimi leti s prvo generacijo drzno samosvoje oblikovanega modela Juke postavil smernice razreda najmanjših športnih terencev oziroma tako imenovanih urbanih križancev. Novi Juke je oblikovno nekoliko bolj umirjen, a še vedno živahen, predvsem pa prosotornejši in oborožen s sodobnimi tehnološkimi sladkorčki.

Novi Juke je dolg 4,12 metra in je 23 kilogramov lažji od predhodnika, zunanjost je mladostno dinamična, zadaj se strešna linija v kupejevskem slogu spušča navzdol. Na kolesih so lahko različna, celo 19-palčna platišča, ostale so značilne zaokrožene prednje luči, ki so odslej opremljene s tehnologijo svetečih diod, karoserija je na voljo v 12 barvnih odtenkih z možnostjo   nekaterih kombinacij.

Spremenjena je tudi notranjost, novinec je prostornejši tako za sopotnike kot njihovo prtljago, prostornina prtljažnika odslej znaša 422 litrov, kar pomeni za kar 20 odstotkov več prostora. Novo zasnovana notranjost vključuje sodobno instrumentno ploščo z dvignjenim osrednjim komunikacijskim zaslonom.

Pogonu je odslej namenjen samo en motor, na novo razviti 1,0-litrski prisilno polnjeni trivaljnik, ki razvije 86 kW (117 KM), ki je lahko povezan s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Voznik lahko delovanje avtomobila lahko prilagaja tudi z izbirnikom voznega režima z običajnim, ekonomičnim in športnim programom.

Kot se spodobi je Juke opremljen z informacijsko-razvedrilnim sistemom ter tehnologijo za pomoč pri vožnji. Poleg tega vozniku lahko pomaga sistem za elektronsko podprto krmiljenje, pospeševanje in zaviranje. Glede na nivo opreme je na voljo celovit paket varnostnih tehnologij, vključno z inteligentnim sistemom zaviranja v sili, zaznavanjem pešcev in kolesarjev ter prometnih znakov, inteligentnim sistemom za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu, opozorilnikom prečnega prometa zadaj ter inteligentnim sistemom za nadzor mrtvih kotov.

Hkrati aplikacija na pametnem telefonu omogoča daljinsko prižiganje luči, sprožitev hupe, pošiljanje željene destinacije in še precej drugega.  v vozilo in še mnogo več.  Z osmimi zmogljivimi zvočniki, vključno z dvema, ki sta vgrajena v naslonjali za glavo na prednjih sedežih, bodo potniki lahko zaznali vrhunsko kakovost predvajane glasbe.

Osnovna izvedba novega Nissanovega urbanega križanca na slovenskem trgu stane 17.550 evrov, kar seveda pomeni, da ni med najcenejšimi v svojem velikostnem razredu.