Novi Hyundai i20 samozavestno proti tekmecem

Tretja generacija prihaja z novimi oblikovnimi smernicami in obsežno tehnološko nadgradnjo >>

Pri Hyundaiju se v zadnjem obdobju premiere novih in prenovljenih modelov vrstijo kar po tekočem traku. Te dni prihaja na slovenske ceste novi i20, ki v tretji generaciji prinaša sveže oblikovne poteze z izrazitejšimi karoserijskimi linijami in s povsem spremenjenim sprednjim delom, kjer kraljuje velika maska hladilnika. Poleg tega je malček s petimi vrati (trivratne izvedbe v tem razredu izumirajo) še nekoliko zrasel v vse smeri razen  v višino, ima daljšo medosno razdaljo in za 26 litrov večji prtljažnik, ki zdaj sprejme 352 litrov.

Poleg digitalizirane instrumentne plošče ima i20 v primerjavi s predhodnikom še nekoliko nadgrajen nabor asistenčnih sistemov, med drugim tudi z aktivnim radarskim tempomatom, ki je povezan z navigacijsko napravo ter sistemom za prepoznavanje prometnih znakov. Z njim avtomobil lahko samostojno prilagaja hitrost vožnje glede na razmere cesti in druge dejavnike. Na sredini je lahko velik 10,25-palčni komunikacijski  zaslon, ki prek brezžične povezave omogoča številne funkcije, na primer izračuna časa poti do, iskanje vozila, informacije o cenah parkiranja in podobno

Pogonu so namenjeni trije bencinski motorji, osnovni je 1,2-litrski atmosferski štirivaljnik z močjo 62 kilovatov (84 KM) in petstopenjskim ročnim menjalnikom, sledita mu dve izvedbi 1,0-litrskega prisilno polnjenega trivaljnika s 74 in 88 kilovati (100 oziroma 120 KM). Oba sta na voljo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko in lahko delujeta tudi kot blaga hibrida. Spomladi prihaja športno začinjeni i20 N-Line, za njim pa še dirkaško nastrojeni i120 N.

Za novi i20, ki je dovolj zrel za spopad z najbolj uveljavljenimi razrednimi tekmeci, je na slovenskem trgu treba odšteti od 12.990 do 20.640 evrov