Mitsubishi se umika z evropskega trga

V prvem četrtletju okoli 1,41 milijarde evrov izgube, nič več novih modelov za evropske kupce //

 Japonski Mitsubishi bo v bližnji prihodnosti zapustil evropski avtomobilski trg, hkrati pa so potrdili, da za kupce s stare celine ne bodo predstavili nobenih modelov nove generacije Trenutni modeli bodo v Evropi še naprej v prodaji, dokler bodo to dovoljevali predpisi o emisijah in v odvisnosti od zalog.

Napoved o umiku iz Evrope je sledila mračnemu prvemu četrtletju poslovnega leta, ko je japonski proizvajalec, sicer član naveze Renault – Nissan – Mitsubishi pridelal 1,41 milijarde evrov izgube. Novi modeli Mitsubishija bodo namenjeni predvsem trgom v jugovzhodni Aziji, kjer želijo povečati svoj tržni delež s 6,4 na 11 odstotkov.

Velika izguba v prvem četrtletju je podjetje prisilila k hitri aktivaciji načrta za klestenja stroškov, ki so ga poimenovali Small, but beautiful (Majhen, a lep). Strategija, ki se osredotoča na čim učinkovitejše zmanjšanje stroškov in povečanje dobička, naj bi v naslednjih treh letih uvedena v prizadevanju za znižanje fiksnih stroškov  za 20 odstotkov.

Prihodnje leto bodo predstavili zamenjavo za ostarelega športnega terenca Outlanderja, skupaj s povsem novim električnim modelom za kitajski trg. Leta 2022 bo nared tudi nova različica odprtega terenskega dostavnika L200 in priključno hibridno različica četrte generacije Outlanderja. Nato bodo leta 2023 razkrili še enoprostorsko zasnovani Xpander MPV in novo genracijo terenca Pajero Sport

Poleg postopnega umika z evropskega trga bo Mitsubishi prestrukturiral svoje proizvodno osebje, zmanjšal stroške raziskav in razvoja,  in do leta 2021 zaprl eno od tovarn. Sicer pa Mitsubishi ni edini avtomobilski proizvajalec, ki se odreka Evropi. Pred  časom se je umaknil japonski Daihatsu, pred njim Chvrolet, Italijanski Fiat pa je prižgal svečo znamki Lancia.