Mitsubishi ASX z novim obrazom

Oblikovna in tehnična pomladitev najmanjšega Mitsubishijevega športnega terenca //

Pri Mitsubishiju so po nekaj letih osvežili model ASX, katerega prodaja prve generacije se je začela leta 2010. Prenova je namenjena ohranjanju mladostne podobe in predvsem dobrih prodajnih številk.

ASX ima povsem prenovljen sprednji del, kjer zdaj kraljuje nova razpotegnjena maska hladilnika z ozkimi žarometi. Videz je usklajen z novimi hišnimi oblikovnimi smernicami, za samozavestno podobo pa poskrbijo še nekateri dodatki, med njimi žarometi s svetečimi diodami. Na zadnjem delu je sprememb manj, med njimi pa izstopajo predvsem posodobljena svetlobna telesa.
Med novostmi je odslej tudi panoramska streha z osvetlitvijo.

Malo ali skoraj nič sprememb je tudi v potniški kabini. Pred voznikovimi očmi je že znana instrumentna plošča, medtem ko so notranji arhitekti poskrbeli za nov videz osrednje konzole, katere glavni del je nov večji komunikacijski zaslon. Slednji se hvali s hitrješim delovanjem in neketermi dodatnimi funkcijami, med drugim tudi z možnostjo vgrajenega navigacijskega sistema. Poleg tega je omogočena tudi povezljivost z nekaterimi spletnimi aplikacijami.

Modelu ASX pri Mitsubishiju namenjajo zgolj en pogonski stroj, to je 2,0-litrski bencinski štirivaljnik s 110 kilovati (150 KM). Ta motor nadomešča dosedanji 1,6-litrski štirivaljnik, od njega pa je znatno močnejši in tudi učinkovitejši. Ponovno ima ASX lahko tudi štirikolesni pogon, za prenos moči na izvedbo z dvokolesnim pogonom skrbi petstopenjski ročni ali novi samodejni menjalnik, ki je edina izbira pri štirikolesnem pogonu.

ASX je napredoval tudi pri varnosti, ki jo med drugim zagotavljajo sistem blaženja naletov, samodejne dolge luči, opozorilo za zapuščanje voznega pasu ter opozorilnika za vozila v mrtvem kotu in prečni promet zadaj.

Osnovna izvedba Mitsubishija ASX s prednjim pogonom je na slovenskem trgu naprodaj za 15.990 evrov, medtem ko je najdražja izvedba s štirikolesnim pogonom slabih 10 tisočakov dražja.