Majhen, toda dobro podkovan

PRENOVA – Hyundai i20 z osveženim videzom, močnejšim motorjem in tehnološkimi sladkorčki

Majhnost je lahko tudi prednost in to nedvomno velja pri nekaterih avtomobilih. Mednje vsekakor spada Hyundai i20, ki v zdajšnji generaciji doživlja svojo drugo pomlad skozi dokaj temeljito oblikovno osvežitev in boljšo založenost s sodobno tehnologijo. Doslej je bilo v dveh generacijskih podobah v Evropi prodanih kar 760.000 tisoč primerkov tega modela, slovenski kupci pa so jih odpeljali domov dobrih 5.000.

Krojači avtomobilske pločevine so malčku, ki sicer ni najmanjši v Hyundaijevi družini, na novo ukrojili sprednji del, kjer zdaj prevladuje velika kaskadna maska hladilnika, nekaj svežih potez pa je videti tudi na zadku, medtem, ko je po novem na voljo 13 barvnih kombinacij. Kljub razmeroma skromni dolžini, ki sega koma kaj preko štirih metrov, i20 ponuja razmeroma prostorno potniško kabino in za ta razred kar zajeten 326-litrski prtljažnik. Precej se je spremenila podoba armaturne plošče, kjer je zdaj lahko nov 7-palčni multimedijski zaslon, ki med drugim omogoča povezljivost z najbolj priljubljenimi sistemi, navigacijo in še kaj drugega. Poleg tega je lahko malček oborožen z varnostnim asistenčnim paketom, ki med drugim vsebuje elektroniko za preprečevanje naleta.

V motorni paleti sta dva motorja, močnejši 1,0-litrski bencinski trivaljnik s prisilnim polnjenjem je na voljo v izvedbah s 74 in 88 kilovati (100 oziroma 120 KM), pri obeh za prenos navora skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik, pri močnejši pa si je mogoče omisliti tudi dvosklopčni sedemstopenjski samodejni menjalnik. Manj zahtevnim voznikom je namenjen že znani 1,25-litrski štirivaljnik, ki je prav tako na voljo v dveh izvedbah in sicer  s 55 in 62 kilovati (75 in 84 KM) ter obakrat povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Dizelskega motorja ni več o ponudbi in pri Hyundaiju niti ne razmišljajo o kakšnem drugačnem (hibridnem) pogonu.

Najcenejša izvedba i20 je na slovenskem trgu naprodaj za 10.990 evrov, najdražji z najmočnejšim motorjem in najbogatejšim med štirimi nivoji opreme pa stane 15.840 tisočakov.