Policisti ta teden predvsem nad prehitre voznike >>

Tudi letos je Slovenija del mednarodno usklajene akcije Hitrost. Poostreni nadzori bodo potekali do 21. aprila

FotoUrosModlic AMZS 2019 radar

 

Med 15. in 21. aprilom bo po vsej državi potekala preventivna akcija za umirjanje hitrosti na naših cestah (Hitrost). Preventivne aktivnosti so del mednarodno usklajene akcije, ki se bo izvajala na območju celotne Evrope, akcijo pa koordinira Evropska mreža prometnih policij (Roadpol) .

Tudi na naših cestah je neprilagojena hitrost še vedno med najpogostejšimi vzroki za prometne nesreče z najhujšimi posledicami. Samo lani je bilo zaradi neprilagojene hitrosti na slovenskih cestah 32 smrtnih žrtev.

Po trenutnih podatkih se je v letošnjem letu do 10. aprila na slovenskih cestah zaradi neprilagojene hitrosti pripetilo 795 prometnih nesreč, v katerih so štiri osebe izgubile življenje, 58 je bilo hudo, 348 pa lahko telesno poškodovanih.

V petek, 19. aprila maraton nadzora hitrosti

Policijske aktivnosti bodo še posebej skoncentrirane 19. aprila, ko bo tako v Sloveniji kot v vseh državah Evropske unije potekal maraton nadzora hitrosti. V policiji bodo dan pred tem objavili lokacije, kjer bodo potekali poostreni nadzori hitrosti. S tem želijo predvsem delovati preventivno, obvestiti ljudi o povečanem številu kontrol, predvsem pa doseči, da bi vozili po predpisih

16x9

Začetek preventivne akcije za umirjanje hitrosti ni naključen. V pomladnih mesecih se zaradi toplejšega vremena na cestah pojavi več udeležencev v prometu. Po dolgih zimskih mesecih svoje jeklene konjičke znova zaženejo tudi vozniki motornih koles in mopedov. Lepo vreme in višje temperature ustvarjajo občutek dobrih voznih razmer, kar velikokrat botruje tudi višanju hitrosti. Večina prometnih udeležencev takrat začne voziti nekoliko hitreje. Še posebej to velja za voznike motornih koles in mopedov. Vendar pa je treba spomniti, da ceste v tem obdobju leta skrivajo kar nekaj pasti: ponekod so ceste še od zime poškodovane in neočiščene, saj so na njih ostanki peska od zimskega posipa, asfalt je še hladen, zaradi česar oprijem pnevmatik ni optimalen, v prometu je večje število šibkejših udeležencev (poleg motoristov tudi pešcev in kolesarjev) itd.