Vrnitev Buggyja – tokrat z elektriko

NOVOST - Volkswagen predstavlja študijo v slogu legendarnega hroščka iz 60. in 70. let

Pri Volkswagnu nameravajo ponovno oživiti duh zabavnega odprtega avtomobila, ki se je v hipijevskih časih prejšnjega stoletja vozil po ameriških plažah.  Na avtomobilskem salonu v začetku marca v Ženevi bo namreč avtomobilski gigant iz nemškega Wolfsburga predstavil prvo popolnoma električno izvedbo novega Buggyja. Študija, ki izhaja iz popularnega ameriškega Buggyja za na plažo, temelji na modularni platformi za električni pogon, kar ponazarja miselnost bližnje avtomobilske prihodnosti. “Buggy je več kot avto. Je življenjski občutek v obliki avtomobila. To odraža tudi novi ID. BUGGY, ki kaže, kakšna je videti sodobna in ne retro interpretacija takšnega klasičnega modela in pred-vsem, kako emocionalna je lahko električna mobilnost,” je ob razkritju povedal Klaus Bischoff, glavni oblikovalec pri znamki Volkswagen. Konceptna zasnova popolnoma električnega Buggyja se zgleduje po zgodovinskih vzornikih iz Kalifornije: takrat jim je za osnovo služila Hroščeva šasija, danes pa v tej vlogi podobno prilagodljivo nastopa modularna električna platforma. Kot se spodobi za čistokrvni Buggy, je nova interpretacija brez trde strehe in klasičnih vrat. Pri celostni podobi prevladujejo izbočena kolesa s terenskimi pnevmatikami in odprta stranska pragova. Nova študija na osnovi MEB dokazuje, da platforma za popolnoma elek-trične avtomobile ni uporabna samo za volumenske modele. Zgodovina  avtomobilov za zabavo, opremljenih s Volkswagnovo tehniko, je dolga: od kabrioletskega Hrošča, posebnih in specialnih karoserijskih izvedb izdelovalcev Hebmüller in Rometsch, pa do povsem odprtih različic, kot je bil Meyers-Manx Buggy – na Hroščevi osnovi so več desetletij nastajale kreativne in deloma ekskluzivne specialne rešitve. Do 80. let prejšnjega stoletja je bilo na svetu izdelanih okrog 250.000 individualnih maloserijskih ali unikatnih vozil.