Novi Peugeot 2008 renči na tekmece

Večji, prostornejši in z novimi pogonskimi sklopi odločno med urbane križance //

Po štirih letih so se pri francoskem Peugeotu odločili, da je čas za menjavo modela 2008. Ta se je v prejšnji generaciji lovil med manjšimi avtomobili s kombijevskim zadkom in urbanimi križanci, medtem, ko je novinec trdno zasidran v tem obetavnem prodajnem razredu. Zunanjost novega 2008 se s številnimi  podrobnostmi  spogleduje z večjima  bratoma 3008 in 5008 in je v primerjavi s predhodnikom daljši za 14-centimetrov ter skupaj premore 4,30 metra dolžine.  Prostora v potniški kabini je seveda precej več kot v še svežem malčku 208, s katerim si deli osnovo in tudi prtljažnik z osnovnimi 434 litri je naklonjen družinski uporabi.

Armaturna plošča je skoraj v celoti povzeta po tisti iz modela 208 in  voznika čaka tako imenovani i-cockpit z majhnim, nizko spuščenim volanskim obročem in visoko dvignjenimi merilniki, ki so tokrat tridimenzionalno digitalizirani, na sredini pa komunikacijski zaslon ter pod njim niz dobro preglednih stikal.

Med najbolj zaželenimi motorji bo verjetno 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 96 kilovati (130 KM), ki temu avtomobilu zagotavlja dovolj energičnosti za dinamično vožnjo, pridružujeta se mu še šibkejša in močnejša izvedba s 74 kilovati (100 KM) in 113 kilovati (154 KM), poleg tega je na voljo še 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 75 ali 96 kilovati (102 oziroma 130 KM).

Spomladi prihaja še izvedba z električnim pogonom, s 100-kilovatnim motorjem, ki ga bo z energijo oskrbovala baterija s 50 kilovatnimi urami. Z enim polnjenjem naj bi e-2008 prevozil do 320 kilometrov. Cena za slovenski trg še ni znana, prihod je predviden v aprilu, kupcem bodo brezplačno dodelili tudi 7,4- ali 11-kilovatno polnilno postajo. Najcenejši bencinski 2008 je naprodaj za 17.865 evrov