Volkswagen ID.4 v slovenskem omrežju

Električni športni terenec nadaljuje s tlakovanjem Volkswagnove poti v drugačno prihodnost >>

Na slovenske ceste prihaja že drugi Volkswagnov popolnoma električni avtomobil in hkrati prvi električni križanec ID.4. Novinec pod vpadljivo karoserijo z ugodno aerodinamiko skriva prostorno notranjost in najsodobnejše rešitve na področju upravljanja, prikazov, povezljivosti in asistenčnih sistemov.

Od Volkswagnovega električnega pionirja ID.3, ki je na slovenski trg prispel lansko jesen, je ID.4 s 4,58 metra dolžine 30 centimetrov daljši, terenskih 16 centimetrov oddaljen od tal in opazno prostornejši, tako v potniški kabini kot s prostorom za prtljago z osnovnimi 543 litri. Vozniku ID.4 ponuja koncept upravljanja nove dobe z zaslonom na dotik z diagonalo do 12 palcev, glasovnim upravljanjem s spletno  povezavo, lahko  tudi s projicirnim zaslonom s tehnologijo obogatene resničnosti, ki izbrane prikaze združuje z realnostjo. Navigacijski sistem in spletne storitve so pri vseh devetih modelih serijski, vožnja pa je še bolj suverena s celovitim naborom asistenčnih sistemov.

Pri Volkswagnu so za pogon predvideli tri zmogljivostne izvedbe. Elektromotor, ki je nameščen na zadnji premi, v osnovni različici razvije 109 kW ali opcijsko 125 kW (170 KM), pri močnejših modelih pa bahavih 150 kW, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 8,5 sekunde. Ne glede na to, je najvišja hitrost vselej elektronsko omejena na 160 km/h. Še letos je na urniku tudi prihod športno navdahnjenega ID.4 model s štirikolesnim pogonom.

Izbira ene od dveh različno zmogljivih baterij je povezana z močjo motorja, šibkejšega in srednjega z elektriko oskrbuje baterija z zmogljivostjo, 52 kWh, ki zagotavlja doseg do 346 kilometrov, pri močnejšem zmore 77 kWh in povsem napolnjena zadostuje za razdaljo do 522 kilometrov poti. Na hitri polnilni postaji na enosmerni tok se lahko večja baterija z močjo polnjenja 125 kW v približno 30 minutah napolni za nadaljnjih 320 kilometrov vožnje.

Skupaj je oziroma bo na voljo devet različnih izvedb z vnaprej predvidenimi kombi nacijami motorjev, baterij in opreme. Najcenejši ID.4 je na slovenskem trgu naprodaj za 36.866 evrov, od tega je mogoče odšteti še 4.500 evrov državne subvencije za električna vozila.