T-Cross je novi član Volkswagnovih križancev

Najmanjši v družini z velikimi ambicijami tudi na slovenskem trgu, kjer ne manjka razrednih tekmecev //

Verjetno je T-Cross tisti model, s katerim si pri Volkswagnu obetajo velik prodajni uspeh, kajti priljubljenost urbanih križancev na evropskih trgih in tudi v Sloveniji še vedno strmo narašča. Novinec se postavlja ob bok večjim bratom in bo del prodajnega kolača verjetno odjedel Golfu in Polu. Od slednjega je T-Cross s 4,11 metra dolžine dobrih pet centimetrov daljši in skoraj 14 centimetrov višji, kar seveda pomeni prostornejšo potniško kabino in večji prtljažnik, ki sprejme 385 oziroma 455-litrski prtljažnik. Pomemben del prilagodljivosti predstavlja vzdolžno pomična zadnja sedežna klop, ki spreminja razmerje med prostorom za potnike in prtljago.

Zunanjost z jasno opaznimi sorodstvenimi vezmi z največjim hišnim športnim terencem Touaregom  zaznamujejo dominanten pokrov motornega prostora, široka mreža hladilnika z integriranima žarometoma in stranske vodoravne karakterne linije. Napeti bočni liniji  poudarjata športne poteze, nov odsevni pas, ki se razteza prečno čez zadnji del in je obdan s črno obrobo, pa širino.

Najmanjši Volkswagnov križanec za začetek prihaja na z dvema kompaktnima 1,0-litrskima trivaljnima prisilno polnjenima bencinskima motorjema. Na voljo sta z močjo 70 kW (95 KM) in 85 kW (115 KM). Dizelski pogonski stroj bo 1,6-litrski s 85 kW (115 KM), v načrtu pa je tudi bencinski 1,5-litrski štirivaljnik s 110 kW (150 KM). Poleg rčnega je na voljo tudi samodejni 7-stopenjski DSG menjalnik, ni in ne bo pa štirikolesnega pogona. Tudi hibridna ali električna pogonska možnost nista predvideni.

Tako kot pritiče sodobnemu avtomobilu, so tudi v T-Crossu serijsko ali na spisku dodatne opreme na voljo številčni asistenčni sistemi za varnejšo in udobnejšo vožnjo. In poleg tega si je Volkswagnovega križanca mogoče oplemeniti še z barvnimi in stilskimi dodatki, ki poskrbijo za izstopajoč videz zunanjosti in notranjosti. K vsemu je treba prišteti še številne možnosti povezljivosti, ki jo omogoča dandanašnja komunikacijska tehnologija.

Seveda pa novemu članu Volkswagnove družine še zdaleč ne bo lahko. Poleg Seatove Arone in prihajajočega Škodinega Kamiqa, nanj preži še cel vrsta tekmecev. Kljub temu pri uvozniku Porsche Slovenija za načrtovanih 1600 primerkov nimajo skrbi. Kakorkoli že, za najcenejšega T-Crossa je traba zbrati 15.990 evrov.